28.jpg
Vihdoikin ensimmäinen palkkashekkini tuli! Sitä olinkin jo oottanut kauan. Mutta kun avasin kirjekuoren, huomasin summan olevan pienempi kuin mitä olin oottanut. Onneks summalla sain sentään jotain aikaiseksi.


29.jpg
Sisustin sitten talon moderneilla tavaroilla, mutta rahaa ei ollut tarpeeksi että olisin voinut laitatuttaa uudet lattiat ja tapetit. Joten eikun odottelemaan seuraavaa palkkaa! Nyt talo oli sellainen että kehtasin kutsua Hugonkin paikalle, ilman että jouduin häpeämään taloa. Niinpä....


30.jpg
otin jälleen kerran puhelimen käteeni, ja näppäilin todella tutuksi tulleen numeron. Hugon numeron.
"Hei Hugo! Tässä Emma. Voitaisko taas nähdä tänään?"
"Hei! Kyllähän se mulle käy. Tiedän yhen hyvän paikan, ja haluaisin viedä sinut sinne. Jos sulta löytyisi vaatekaapistasi musta mekko, jossa olisi paljon kangasta ja silkkiä, niin laittaisitko sen päälle? Minun vuokseni"
"Mä katson mitä löydän. Nähään tunnin kuluttua!"


31.jpg
Hugo pyysi mua pukeutumaan mustaan isoon mekkoon, sillä se aikoi viedä mut hyvin erityiseen paikkaan. Ravintolaan, jonne pääsivät ainoastaan vip-listalle kuuluvat henkilöt.
Kukaan mies ei ole koskaan kohdellut minua näin hyvin! Ehkä Hugo voisi jopa olla se oikea, ketä oon etsinyt jo kauan.


32.jpg
Astuin sisään Hugon isoon punaiseen ferrariin. Se kulki todella kovaa, ainakin 230 km/h. Pelkäsin kovasti että Hugo ajaisi jotain puuta päin, mutta luotin jo häneen tarpeeksi, eikä mun tarvinnut pelätä.


33.jpg
Paikka, mihin saavuimme oli hyvin pelottava. Suljetut ikkunat, ovi jonka saisi ainoastaan auki tietynlaisella avaimella, jonka Hugo tietenki omisti.
"Olemme perillä", Hugo sanoi, ja otti kädestäni kiinni.
"Mikä paikka tää on?"
"Yksityinen klubi, jonne vain harvat pääsevät. Kuten me"


34.jpg
Ensimmäiseksi Hugo vei mut baaritiskin luo. Kaikki juomat, mitä siellä oli tarjolla olivat oudon nimiä. En ollut ikinä kuullut drinkistä, jonka nimi oli Hot Mama Mountain.
"Ottaisin drinkin Hot Mama Mountain"
"Selvä, se on sitten 110 simeleonia"
"Niinkö paljon, no sitten ottaisin..."
"Kulta, mä maksan sinulle", Hugo sanoi ja maksoi drinkkini.

"Kiitti"


35.jpg
Drinkki oli hyvin oudon näköinen. Se myös haisi oudolle, suoraan sanottununa mätääntyneelle pa****lle.
Silti vedin sen ykkösellä alas. Ainoastaan sen takia koska Hugo maksoi drinkkini, ja en halunnut tuhlata sen rahoja.

Odotin hetken, ja toisen, kunnes päässäni alkoi tuntumaan sekavalta. Ei, se ei tuntunut siltä että olisin juonut yhden siiderin, ja pieni humala alkaisi tuntua. Ei.

Oloni oli hyvin tietämätön. En tajunnut mitä tein. Ihan kuin aivoni olisivat kytkeytyneet pois päältä, eivätkä olisi enää pystyneet määräämään tekojani. Olin holtiton, enkä tiennyt enää miten voisin hallita itseäni.


36.jpg
Juoksin lavalle, riisuin mustan mekkoni ja upeat mustat seksikkäät alusvaatteni paljastuivat koko klubille. Aloin keikuttaa takapuoltani, ja laulamaan "Im Too Sexy" biisiä.
Katsomossa istui myös Hugo, mutta se ei katsonut mua pettyneenä, vaan pikemminkin hyvin kiihottuneena. Sen silmänsä kiilsivät, ja se näytti siltä kuin hän olisi ollut ylpeä musta.

En pystynyt pysäyttämään itseäni.


37.jpg
Seuraavaksi juoksentelin ympäri klubia ilman vaatteita. Alasti. En muista siitä paljon mitään. Vain sen että mut torjui joku ikäloppu mies. Se ei ilmeisesti pitänyt vartalostani, vaikka omasta mielestäni olen hyvin kaunis ja ainutlaatuinen.


38.jpg
Hugo saapui luokseni, eikä se torunut mua tekosistani.
"Kultaseni, olen ylpeä sinusta"
"Ai joo", vastasin lyhyesti, koska sanani olivat sekaisin suussani vieläkin drinkin takia.
"Arvaa mitä?
"Joo"
Hugo silitti poskeani, ja kuiskasi korvaani.
"Haluan sut nyt. Heti"

Suutelimme, ja juoksimme kilpaa autolle. Sillä kunhan palaisimme takaisin talolleni, meitä odottaisi pitkä ja työläs yö toistemme kanssa.